Медицина і Інтернет

30 листопада, 2012


  • Медицина в мережі Інтернет


  • Медицина в мережі Інтернет
    Практичне використання віртуального маркетингу на ринку громадського здоров’я можливо тільки на основі маркетингової інформаційної ринкової мережі, тобто системи вивчення, збереження та обробки маркетингових даних, необхідних для всіх учасників ринку.



    Сучасне охорону здоров’я все впевненіше проникає в Інтернет. Оскільки первинною метою використання Інтернету в цивільній практиці було створення мережі для забезпечення зв’язку між американськими університетами, в ньому закладено величезну кількість науково-технічної, зокрема медичної, інформації. Для російських лікувально-профілактичних установ з їх обмеженою можливістю доступу до свіжих інформаційних джерел на паперових носіях Інтернет може виявитися єдиним реальним джерелом нових даних.



    Разом з Інтернет-аптеками в мережі зараз налічується понад 20 тис. вузлів, що мають відношення до охорони здоров’я. На жаль, замість вирішення інформаційних завдань багато серверів безпосередньо торгують ліками або медичною технікою або направляють користувачів в електронні магазини своїх партнерів, а потім отримують відсоток з продажів. У ряді випадків така практика страждає необ’єктивністю рекомендацій.



    До методам і прийомам проведення маркетингових досліджень в Інтернеті можна віднести:

  • Медицина і Інтернет дослідження фірмової та товарної структури ринку по Web-серверам різних компаній охороноздоровчого профілю;
  • дослідження користувачів Інтернету як поточних або потенційних покупців.
  • Інтернет можна розділити на більш-менш відвідуваний, спеціалізований і неспеціалізований, а рекламу – на текстову, банерну і Лінкові.
    Найбільш відвідуваними є найменш спеціалізовані сторінки. Реклама на таких сторінках зазвичай дешевше, а віддача може бути досить високою. Успіх подібної реклами полягає в тому, що інформація розміщується в тому місці, яке шукає користувач, і їй необхідно лише опинитися в потрібний час у потрібному місці.



    Наведемо наступний приклад. Необхідно продати партію медичного обладнання – наприклад, тест-систем. Це специфічний товар, і реклама на медичних сторінках великих каталогів за 400-1000 дол на місяць дасть стільки ж покупців, як і повідомлення, розміщене за 40-100 дол на сторінках «Медобладнання».



    Одним з напрямків Інтернет-реклами є активний маркетинг, який полягає в просуванні товару і стимулюванні продажів до великомасштабного появи товару на ринку. Завдання активного маркетингу полягає у визначенні платоспроможного попиту на рекламований товар. Для цього рекламодавець надає аутсорсингової Інтернет-компанії матеріали про товар у вигляді інструкцій, анотацій, наукових та рекламних публікацій і т.п., які структуруються і розміщуються в Інтернеті на одному або декількох спеціалізованих сайтах з цільовою аудиторією (наприклад, на медичних сайтах www. med2000.ru, www.mosmed.ru і т.п.), відвідуваність яких порівнянна з тиражем популярних медичних журналів. Внаслідок простоти зворотного зв’язку в Інтернеті з питань покупців, наприклад про місце і умови продажів, про додаткової інформації тощо, формується база даних про платоспроможному попиті на товар і про потенційних споживачів.

    За матеріалами статті «Ринок медичної техніки та установ охорони послуг».


    Оставить комментарий

    Вы должны войти чтобы оставить комментарий.

    В категории : Життя