Люди вижили в авіакатастрофах знають як збільшити шанси

26 липня, 2012


Люди вижили в авіакатастрофах знають як збільшити шанси У даній статті ми розглянемо способи виживання в авіакатастрофах, наведемо поради, які дали люди вижили в авіакатастрофах, в здавалося б, неможливих ситуаціях. Коли життя людини висить на волосині, ми дуже мало думаємо і діємо інстинктивно, стресова ситуація не дозволяє тверезо міркувати. Всеохоплююча паніка, крики, нестача повітря, дим, темрява, вітер, холод, рев літака і нестійкий підлога під ногами дуже відволікають. Ось кілька перевірених і зважених правил, які варто прочитати кілька разів і добре запам’ятати тим, хто збирається летіти в найближчим часом в літаку.

При подорожах з родиною намагайтеся триматися разом

Велика частина авіапасажирів в основному подорожує групами або зі своїми рідними та близькими. В аварійній ситуації кожен намагається відшукати своїх, для колективного порятунку. В основному в салоні місця дістаються окремо, тому слід рятуватися окремо, а не шукати родичів. Коли в салоні літака вирує дим і пожежа – то трата часу на пошуки може зіграти не на вашу користь і шанси на виживання будуть знижуватися щомиті.

Для цього потрібно поряд з собою тримати дітей. У типовій ситуації коли двоє дорослих і двоє дітей потрібно розподілити відповідальність. Таким чином, виходить 2 групи по 2 людини. У разі необхідності ці групи можуть евакуюватися окремо.

Дієвим радою служить повчання дітям, щоб вони знали, хто саме їх буде шукати з аварійної ситуації. Це не дуже приємно пояснювати перед польотом, але ймовірно підвищить шанси до виживання.

Важливі вміння розстібати ремінь безпеки в літаку

Перед польотом, як би це не здавалося смішним, потрібно спробувати кілька разів розстебнути і застебнути ремінь. Так як принцип фіксації у них дещо відмінний від автомобільних ременів безпеки. Дуже часто навіть льотчики з першого разу не можуть звільнитися від них. А це зайві секунди, які будуть витрачені на те, що можна заздалегідь вивчити і вони можуть коштувати життя.

Необхідно постаратися сісти ближче до проходу і порахувати кількість крісел до виходу.

Як відомо в літаку немає більш-менш безпечних місць, так як не можливо вгадати з якого боку буде починатися екстрена ситуація. Але можна виділити ряд корисних порад.

Озирніться і подивіться 2 найближчих аварійних виходу з вашого пасажирського місця, потім відлічите скільки рядів крісел до них потрібно подолати. Якщо буде погана видимість, то навпомацки легше буде їх знайти. А чому два? Та тому що один може бути недоступним або заблокованим.

Чим ближче пасажир сидить до проходу тим швидше буде евакуація і шанс вижити, завдяки меншій кількості перешкод.

Варто оснастити димозахисні капюшоном.

Так як в диму знаходяться наркотичні, паралітичні та інші гази вже після одного вдиху ви можете бути не дієздатним. Якщо ви вже обзавелися таким пристроєм, навчитеся їм користуватися і тримайте його ближче до себе, тому що час на пошуки може погіршити ситуацію.

Підготовка і угрупування

Уважно слухайте інформацію, яку розповідає стюардеса перед польотом, ознайомтеся з планом евакуації і не соромтеся запитати про те, що вам було не зрозуміло.

Положення, яке рекомендують приймати при аварії називається угруповання. Якщо літак стикається з перешкодами, то ця незамінна поза дозволяє уникнути більшості ушкоджень. Потрібно притиснути голову до колін і покласти руки на голову, щоб захистити її від травм. У паніці як правило людей без свідомості ніхто не рятує, тому доведеться самому турбуватися про збереження свого життя.

У разі посадці на воду пасажир повинен приблизно знати яка частина літака спливе, так як в різних моделях це може бути хвіст, ніс або взагалі горизонтальне положення.

Природно немає сенсу бігти в хвіст і відкривати люк, якщо через хвилину він виявиться у воді.
Потрібно знати, де і які засоби порятунку знаходяться в літаку (надувні жилети, плоти). Зазвичай при посадці на воду літак не тоне від 10 до 40 хвилин, в разі цілого фюзеляжу. Після приземлення потрібно надути балоном плоти і одягнути жилет. Це займає близько хвилини влітку і 3 хвилини взимку.

Розрідження повітря в літаку або декомпресія

Все починається з оглушливого реву, потім пил і туман наповнюють весь салон. Людина починає відчувати нестачу повітря та гострі болі в кишечнику. У цій ситуації необхідно одягнути і закріпити кисневу маску спочатку на себе, а потім на інших. Про те як нею користуватися і де вона знаходиться, екіпаж повинен розповісти до початку польоту.

У випадку катастрофічної ситуації не падайте духом, так як часто люди гинуть навіть не від паніки, а від апатії, коли нічого не роблять для порятунку свого життя. Ви повинні знати, що в будь-яких, навіть самих безвихідних ситуаціях хтось зможе вижити і це будете саме Ви! І повірте ці поради є узагальненням досвіду, адже люди вижили в авіакатастрофах знають як збільшити шанси!

Долгих і спокійних вам років життя!

Бобришев Тарас, www.rasteniya-lecarstvennie. ru



Залиште, будь ласка, свій коментар нижче! Нам важливо знати Вашу думку!



Оставить комментарий

Вы должны войти чтобы оставить комментарий.

В категории : Статті